20 mar 2017

Black



Zamówienie dla Clairy Blue - Blog 

#wróciłam

Witam, przybywam z zaległym zamówieniem. Wiem, że kolory się różnią od podanego wzoru przez autorkę, ale jakoś nie widziałam tego nagłówka w tych kolorach. Mam nadzieje, że nie masz mi tego za złe, w razie czego mogę poprawić. 

Za nie długo pojawi się odświeżony regulamin odnośnie zamawiania szablonów.

NA RAZIE PRZYJMĘ JEDNO ZAMÓWIENIE

A jeszcze jedno, teraz częściej możecie zobaczyć mnie tutaj, czyli na Land of grafic. Tam też przyjmuje zamówienia. Pozdrawiam <3

7 komentarzy:

  1. ON.JEST.PIĘKNY! Evelyn, normalnie kocham cię za ten szablon. Jest taki sobie wyobrażałam :). Dziękuję, że wykonałaś go dla mnie.
    All the love xxx

    OdpowiedzUsuń


  2. Hej, chciałabym zamówić szablon :)
    Ten szablon który wstawiłaś jest piękny <3 Aż chce się od razu zacząć czytać to opowiadanie..

    Na razie na blogu mam szablon z Vannessa Hudgens, chociaż mój zamysł był inny, ale na żadnej stronce nie mogę znaleźć innego xd Niestety ten szablon co mam nie odzwierciedla mojego opowiadania dlatego zgłaszam się z prośbą, abyś wykonała szablon na mojego bloga :D
    Hasło: Evelyn21
    Mój login : Nina K.
    Adres bloga: to-let-it-go.blogspot.com


    Tematyka: opis: Opowiadanie jest o 3 braciach Matt (Ed Westwick), Chris (Zac Efron), Mike (Chace Crawford). Matt jest szczęśliwie żonaty z Emily (Leighton Meester) i mają razem synka, jako młodzi rodzice (wpadli kiedy byli na studiach) mieli dużo problemów, ale z czasem one zanikły i teraz są szczęśliwi co nie będzie trwało długo. Mike umawiał się kiedyś z taką dziewczyną Sam (Vanessa Hudgens), która później zakochała się w środkowym bracie - Chrisie z wzajemnością. Przez to ich rodzina ciągle się kłóciła, doszło nawet do tego, że Chris pobił poważnie swojego młodszego brata, po pobiciu Sam stwierdziłą, że nie może tak żyć i musi odejść,zostawiła Chrisa.
    Akcja tak naprawde rozpoczyna się 2 lata po zostawieniu Chrisa przez Van, kiedy to on ma się ożenić, a odwiedza go Vanessa, Po tym krótkim spotkaniu jedzie on na ślub wraz z Mikiem i Annie (Shenae Grimes- Chris bierze z nią ślub, to jego dłogoletnia przyjaciółka), po drodze do kościoła limuzyna zostaje potrącona przez samochód a ślad po Chrisie, Miku i Annie ginie. Zamiast pary młodej do kościola przyjeżdża policja.



    Chciałabym, aby każdy z braci znalazł się na szablonie :)
    Chciałabym aby W środkowej części był Zac Efron (Chris) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/49/2a/8b/492a8be06daede6ad5d081687cc4bf4c.jpg
    po prawej stronie może być sam Ed westwick (Matthew - starszy bart) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/3b/50/62/3b50623d6b2048bbf6d013efba113f24.jpg albo on z leighton meester (Emily - to jego żona) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/84/37/b6/8437b6a95434462a8adc484657f313dc.jpg a po lewej Chace crawford (Mike - najmłodszy z braci) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/fb/17/17/fb1717c01e1a5f861b5a0dba42483355.jpg
    Chciałabym, żeby kolorystyka przyciągała, tutaj zdam się na ciebie bo nie mam jakiejś większej wizji, może coś w kolorach jesiennych albo szarość i granat
    Opowiadanie jest o rodzinnych sekretach, i życiu teraźniejszym o kłótniach itp. więc w tle mógłby być jakiś dym czy co tam by ci pasowało xd
    W szablonach bardzo podoba mi się układ otwarty, z kolumną po jednej stronie i myślałam, żeby mógł na tym szablonie taki być.
    Chciałabym, żę pojawił się napis: With all family secrets, there is some destruction.

    Oświadczam, że zapoznałem/łam się z regulaminem, a w razie problemów z ustawieniem szablonu zajrzę do zakładki "Pomoc we wstawieniu szablonu" (znajdującej się w Menu).

    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmę zamówienie, aczkolwiek zanim zrobię w całości szablon, mogę wysłać ci nagłówek byś oceniła co pasuje, a co nie. Widzę, że zależy ci na idealnym szablonie, a ja chce abyś była zadowolona.

      Więc mogłabyś podać jakiś kontakt, najlepiej e-mail. Byłabym wdzięczna :)

      Usuń
    2. oki, mój email to ninadobrev67@wp.pl

      Usuń
  3. Chciałabym zamówić szablon.

    Adres bloga: http://watahamalowanych.blogspot.com/
    e-mail: fajnanatura@gmail.com

    Jeśli chodzi o tematykę, to ja zajmuję się watahami, więc oczywiście na temat wilków. Tylko błagam, bez ludzi. Żadnych ludzi z wilkami, ludzi cieni i tp. Po prostu same wilki, jakieś skrzydła, las, ptak czy coś. Jeśli chodzi o Menu to po lewej. Szablon w kolorach no nie wiem. czarno-niebiesko-gwieździsto-szarym. Nie wiem. Niech to będzie taka jakby niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. From little known facts and gift guides to stories of inspirational women and the latest fashion trends of Swimwear , our blog features fun posts on Jewelry fashion and lifestyle. Of course, if you’re a Hermes handbags lover, you’ll find that our blog also features tips for caring for your Brazilian Hair, exclusive offers and promotions, and information on new product releases.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy